Pohvale, pritožbe

Vaše mnenje nam veliko pomeni. Veseli bomo vsake vaše pohvale, ki nam bo v vzpodbudo in tudi vaše pritožbe, ki jo bomo skrbno obravnavali .

 

Poskrbimo za svoje zdravje po najboljših močeh najprej sami. Ko pa potrebujete našo pomoč, imate po zakonu:

  1. pravico do dostopa do zdravstvene oskrbe in zagotavljanja preventivnih storitev,
  2. pravico do enakomernega dostopa in obravnave pri zdravstveni oskrbi,
  3. pravico do proste izbire zdravnika in izvajalca zdravstvenih storitev,
  4. pravico do primerne, kakovostne in varne zdravstvene oskrbe,
  5. pravico do spoštovanja vašega časa, obveščenosti in sodelovanja,
  6. pravico do samostojnega odločanja pri zdravljenju,
  7. pravico do upoštevanja vnaprej izražene volje,
  8. pravico do preprečevanja in lajšanja trpljenja,
  9. pravico do obravnave ter drugega mnenja,
  10. pravico do seznanitve z zdravstveno dokumentacijo,
  11. pravico do varstva zasebnosti in varstva osebnih podatkov,
  12. pravico do brezplačne pomoči pri uresničevanju vaših pravic.

Informacija o sprejemu in obravnavi zahteve za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic vam je na voljo na povezavi:

zastopnik pacientovih pravic

Na  recepciji Zdravstvenega doma Črnomelj vam je na voljo Knjiga pohval in pritožb.